Het kan voorkomen dat jouw bedrijf een sterke ontwikkeling mee maakt met als gevolg dat het personeel veel taken op zich krijgt. De dagelijkse werkzaamheden blijven opstapelen die volbracht moeten worden maar dit resulteert dat de randzaken worden vergeten. Het is verstandig om ook aandacht aan randzaken te geven want als deze onderdelen worden vergeten zal dit invloed hebben op het bedrijf. De telefoon is een van de meeste communicatiemiddelen tussen bedrijf en de klant, als dit onderdeel wordt vergeten voelt de huidige maar ook de potentiele klant zich buiten gesloten. Zij merken op dat een bedrijf geen aandacht aan ze geeft waardoor zij gaan twijfelen om producten of diensten te kopen bij concurrenten. Het kwijt raken van huidige en potentiele klanten wil je als laatste, de omzet zal dalen en het zal enige tijd duren voordat deze klanten worden terug gewonnen. Het kan zelfs voorkomen dat de klanten nooit terug gewonnen zullen worden omdat de service bij de concurrentie wel goed is. De telefoon is een communicatiemiddel tussen klant en bedrijf om deze te woord te staan, dit onderdeel wordt gezien als service. In deze tijd is het aanbod groter dan de vraag waardoor klanten kunnen bepalen waar zij producten of diensten kopen, een bedrijf moet veel actie ondernemen om klanten voor het bedrijf te winnen. Het is niet vreemd als klanten worden vergeten en naar de concurrentie stappen, zij hebben bijvoorbeeld een product gekocht en hebben daar vragen over. Ondanks de opstapeling van werkzaamheden voor het personeel moeten zij op ieder moment klaar staan om de telefoon op te nemen als deze over gaat. Het nadeel is dat de dagelijkse werkzaamheden niet volbracht kunnen worden waardoor de kans op vertraging groot is. Je moet als ondernemer dus een keuze maken, je kan een personeelslid aannemen als dit binnen het budget past. Een andere mogelijkheid is het aannemen van een telefoonservice als bizziphone. Zij nemen voor jouw bedrijf de telefoon op. |
Voor meer info : https://www.bizziphone.com |