Nieuwe artikelen

Het groeien als bedrijf

Het kan voorkomen dat jouw bedrijf een sterke ontwikkeling mee maakt met als gevolg dat het personeel veel taken op zich krijgt. De dagelijkse werkzaamheden blijven opstapelen die volbracht moeten worden maar dit resulteert dat de randzaken worden vergeten. Het is verstandig om ook aandacht aan randzaken te geven want als deze onderdelen worden vergeten zal dit invloed hebben op het bedrijf. De telefoon is een van de meeste communicatiemiddelen tussen bedrijf en de klant, als dit onderdeel wordt vergeten voelt de huidige maar ook de potentiele klant zich buiten gesloten. Zij merken op dat een bedrijf geen aandacht aan ze geeft waardoor zij gaan twijfelen om producten of diensten te kopen bij concurrenten. Het kwijt raken van huidige en potentiele klanten wil je als laatste, de omzet zal dalen en het zal enige tijd duren voordat deze klanten worden terug gewonnen. Het kan zelfs voorkomen dat de klanten nooit terug gewonnen zullen worden omdat de service bij de concurrentie wel goed is. De telefoon is een communicatiemiddel tussen klant en bedrijf om deze te woord te staan, dit onderdeel wordt gezien als service. In deze tijd is het aanbod groter dan de vraag waardoor klanten kunnen bepalen waar zij producten of diensten kopen, een bedrijf moet veel actie ondernemen om klanten voor het bedrijf te winnen. Het is niet vreemd als klanten worden vergeten en naar de concurrentie stappen, zij hebben bijvoorbeeld een product gekocht en hebben daar vragen over. Ondanks de opstapeling van werkzaamheden voor het personeel moeten zij op ieder moment klaar staan om de telefoon op te nemen als deze over gaat. Het nadeel is dat de dagelijkse werkzaamheden niet volbracht kunnen worden waardoor de kans op vertraging groot is. Je moet als ondernemer dus een keuze maken, je kan een personeelslid aannemen als dit binnen het budget past. Een andere mogelijkheid is het aannemen van een telefoonservice als bizziphone. Zij nemen voor jouw bedrijf de telefoon op.

Voor meer info : https://www.bizziphone.com

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Rilax.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

De betekenis van A/B testen: Waarom het de investering waard is

A/B testen is een veelgebruikte techniek in marketing en webdesign om de effectiviteit van verschillende versies van een website of advertentie te vergelijken. Door de verschillen tussen de versies te meten, kan er worden geïdentificeerd welke versie beter presteert en uiteindelijk leidt tot een betere conversie of een betere gebruikerservaring. In dit artikel gaan we dieper in op de betekenis van A/B testen, hoe het werkt en waarom we denken dat het de investering waard is.  De betekenis Om te beginnen, A/B testen. blogdrip.nl. is een wetenschappelijke methode om twee of meer varianten van een concept te testen, elk met een bijbehorende element, en zo te bepalen welke variant het meest effectief is. Dit wordt gedaan door het verkeer tussen de verschillende varianten te verdelen, zodat elke variant een gelijk aantal bezoekers ontvangt. Daarnaast wordt het conversiepercentage van elke variant gemeten, waardoor de effectiviteit geanalyseerd kan worden. De pijlers De implementatie van

Gepubliceerd door Rilax.nl