Nieuwe artikelen

Altijd bereikbaar als bedrijf

Het is niet altijd even makkelijk om servicegericht bezig te zijn als ondernemer binnen het MKB. Klanten zijn tegenwoordig, om het hard te zeggen, behoorlijk verwend geworden. Ze verwachten op elk moment van de dag dat een bedrijf bereikbaar is op onder andere social media, hun website, per telefoon en per mail. Als een bedrijf nog geen eigen facebook pagina of twitter account heeft, dan is de klant daar niet erg tevreden over, maar zetten ze de stap naar het bellen of e-mailen van een bedrijf. Als ze hier pas laat een reactie op krijgen, zijn ze vaak erg ontevreden over het bedrijf. 

Als we het bekijken vanuit het perspectief van de ondernemer, dan is dit een lastige situatie. Het is namelijk niet mogelijk om de hele dag de telefoon op te nemen als ondernemer, omdat je meetings bij moet wonen en er natuurlijk genoeg andere taken zijn zoals bijvoorbeeld het runnen van je bedrijf. Er zijn dus veel belangrijke dingen te doen die niet mogelijk zijn als je constant bezig bent met het helpen van klanten door de telefoon op te nemen. Het aannemen van een assistent kost teveel geld dus dat is vaak geen optie, of misschien is er gewoon geen ruimte voor. Een assistent die vanuit huis werkt ziet u ook niet zitten, dus wat moet u dan?

U zou eens kunnen denken aan een inbound callcenter. Dit callcenter wordt dan gebeld door de klant op het nummer van uw bedrijf, en neemt voor u de telefoon op. Zo’n antwoordservice is voor ondernemers de ideale oplossing om professioneel contact met de klant te garanderen en ze te helpen bij hun vragen of eventuele klachten en of problemen. Zo hoeft u als ondernemer nooit meer zelf de telefoon op te pakken om een klant te helpen met zijn of haar vragen.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Rilax.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Online boekhouden dat echt voor je werkt

Meer grip op je cijfers met de juiste specialist  Boekhouden is allang niet meer iets van ordners, doordrukblokken en stapels papieren bonnetjes. Steeds meer ondernemers werken volledig digitaal en willen op elk moment kunnen zien hoe hun bedrijf ervoor staat. Toch ervaren veel mensen nog steeds onrust rondom hun administratie: ze twijfelen of alles klopt, lopen achter met de verwerking of weten niet goed hoe ze hun online boekhoudpakket optimaal kunnen gebruiken.  Juist daar maakt een specialist het verschil. Niet alleen iemand die de regels kent, maar ook begrijpt hoe je software zo inricht dat het jou dagelijks werk uit handen neemt. Wie werkt met moderne boekhoudpakketten, heeft baat bij een partner die én financieel onderlegd is, én precies weet wat er allemaal technisch mogelijk is.  De meerwaarde van een accountant die jouw pakket kent  Een ervaren partij die optreedt als <a href=”https://www.deadministratie.nl/exact-online-administratiekantoor”>accountant exact online</a> kijkt verder dan losse boekingsregels.

Gepubliceerd door Rilax.nl