Nieuwe artikelen

Nieuwe mogelijkheden voor je Adwords campage

Als je tegenwoordig niet in het bezit van een smartphone kijken de mensen je al raar aan. Dit is niet alleen bij de jongere generatie want ook veel ouderen zijn ondertussen al in het bezit van een smartphone.  Jongeren die tussen de 12 en 17 jaar zijn bezitten zo goed als allemaal wel een smartphone. Daarom is het als ondernemer interessant om hier op in te spelen en de mogelijkheden die er zijn te ontdekken.

Indien je in het bezit bent van een website of webshop, deze kans is tegenwoordig zeer groot,  is het belangrijk om deze aan te passen zodat deze compatible is om te gebruiken op je smartphone omdat Google  je site betrouwbaarder vind.  Indien je niet gaat zorgen dat je website smartphone of andere apparaten compatible is zal je Google je hier op afstraffen.  Google adwords is de mogelijkheid om een advertentie te plaatsen boven de normale zoekresultaten. De google adwords kosten zijn natuurlijk een element waar men rekening mee moet houden omdat SEO gratis is.  Nu heeft Google online  begin maart 2015  AdWords-campagnes  gepresenteerd met nieuwe mogelijkheden.   Bij deze nieuwe campagne gaat je men dan niet doorverbinden met je website  maar brengt je direct in contact met het bedrijf  door te telefoneren naar het bedrijf.

Dit kan nieuwe voordelen met zich meebrengen voor bedrijven om een goede eerste indruk te verkrijgen mits een goede klantenservice.  Indien je niet volledig thuis bent hierin kan je een adwords campagne uitbesteden aan bedrijven die hierin de nodige expertise in vergaard hebben en ervoor kunnen zorgen dat je jou geld niet weggooit.   Een bedrijf dat wij jou aanraden is E-conomy. E-conomy is een bedrijf dat betrouwbaar is en dat doorheen de jaren veel expertise in deze branche vergaard heeft.

Voor meer info : http://www.e-conomy.nl/

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Rilax.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

De betekenis van A/B testen: Waarom het de investering waard is

A/B testen is een veelgebruikte techniek in marketing en webdesign om de effectiviteit van verschillende versies van een website of advertentie te vergelijken. Door de verschillen tussen de versies te meten, kan er worden geïdentificeerd welke versie beter presteert en uiteindelijk leidt tot een betere conversie of een betere gebruikerservaring. In dit artikel gaan we dieper in op de betekenis van A/B testen, hoe het werkt en waarom we denken dat het de investering waard is.  De betekenis Om te beginnen, A/B testen. blogdrip.nl. is een wetenschappelijke methode om twee of meer varianten van een concept te testen, elk met een bijbehorende element, en zo te bepalen welke variant het meest effectief is. Dit wordt gedaan door het verkeer tussen de verschillende varianten te verdelen, zodat elke variant een gelijk aantal bezoekers ontvangt. Daarnaast wordt het conversiepercentage van elke variant gemeten, waardoor de effectiviteit geanalyseerd kan worden. De pijlers De implementatie van

Gepubliceerd door Rilax.nl